FridaSuzanne

Emmaboda var toppen, men känns i hela kroppen!

Hej gott folk, jag har lixom inte haft nån dator sedan onsdags eftersom jag vart på emmabodafestivalen! Emmaboda var toppen men känns i hela kroppen! ;) Hahaha

Vi kom dit på onsdagen runt 3 och då fick vi till att börja med stå en timme och tio minuter i kö för att komma in!? Katastrof. :P Haha, näe egentligen. Jag drog upp bandaren så vi började röja med våra kö grannar! :)

När vi kom in var våran plats redan tagen så vi fick förflytta oss till en annan plats i skogen. men det är smällar man får ta och jag hamnade av ren röta nästan granne med cissi så det var ju faktiskt en bonus i sig! :)

Jag sprang sedan runt hela dagen och kvällen med min megafon och min andreas t-shirt och bekantade mig med vakter, människor och husbilskillen Joakim. ;) Han bara, Frida och jag ger dig en puss blir inte andreas svartsjuk då? jag mitt pucka svarar, vem fan e andreas jag känner ingen jävla andreas. Då säger joakim mannen i ditt liv och jag innser hur korkade jag är som inte kopplade. Haha och han lyckades sätta dit mig med samma fras och samma korkade svar säkert 3-4 gånger. xD Hahaha

Såhär fin var jag första dagen

Frida Emmaboda Onsdag

Dag nummer 2 var torsdag och det var nu den riktiga festivalen satte igån. Först ut var CK som gav ett underbart energiskt framträdande och dessutom hade äran att inviga hela festivalen genom att klippa det röda bandet. Men han hade gjort en miss och inte kollat sin egen sax innan han gick upp på sen, så det uppstog vissa komplikationer. Haha desto större var dock ovationerna när han väl lyckades få av bandet. :D

Jag röjde runt på divarse band i min piratklänning och var mestadels bara ootroligt söt och skojjig. Haha jag träffade desutom Emmy denna dagen som tog en fin bild på mig i min outfit alá Captain Morgan, dock med ett mindre smickrande ansiktsutryck men va fan, kolla in in snygga pos med klänning och ben i stället.

Såhär fin var jag på torsdagen iaf: ;)
Frida Emmaboda Torsdag

Dag nummer 3, Fredag var dagen då Alice in videoland spelade och trotts att jag och Henrik stod längst fram och inte i gruset så var vi alldeles kolsvarta av allt damm som dem röjde upp bakom oss. Detta var också dagen då jag och henrik blev kompis med langoskillarna i öltältet och jag blev osams med ett staket! Ushanne mig vilket fult sår jag fick i handen. Som tur var hade jag Ludde med ig som genast hittade en flicka med plåster iklädd sjuksköterske klänning. Haha Tack för hjälpen Ludde din sötnöt. Jahahajaa xD

Innan Alice in Videoland spelningen var jag iaf såhär fin, kortet taget när vi står och väntar på spelningen:
Frida Emmaboda Fredag

På Lördagen sedan som var dag nummer 4 och även sista festivla dagen så kom jag fram till det att den sissta festivladagen handlar om att ta i tills du spricker. Vi hade så mys, iof åkte henrik och malin hem denna morgon men tack vare Min Bästaste bästa tältvän Linda och Cissi, och några små galna punkare var dagen räddad och jag var bland annat upp i 2 träd varav det ena blev ett parasoll rikare. :S Haha,denna dag träffade jag desutom Fredrick den galna norrläningen som såg till att jag fick sova på luftmadrass med täcke och kudde och dessutom fixade tröja och filt till mig på kvällen så att jag inte skulle frysa. Jag hamnade i en morshpit tpå raised fist där jag tappade skorna och fick tårna söndertrampade av galna små punkare med dr martin kängor och jag fick rida på axlarna på en kille som lyckades springa utan att tappa mig! :O Den ni!

Såhär fin var jag iaf på Lördagen:
Frida Emmaboda Lördag

Jaja sist men int eminst vill jag bara tacka alla underbara människor som jag har träffat fö ren otroligt skojjig vecka, om inte annat helt galen! Jag har haft superkul och bott med den raraste tjejen av alla Linda min Linda, så jävla bra. Haha det är den enda tältkompis jag haft som jag orkat bo ihop med en hel festival! ;) den ni, det kan ju delvis bero på att vi sov i skift! Hahaha

Jaja nu ska jag återgå till jobbet. Kommer blogga mer i kväll! Dett är btw min sista månad i sverige. :(  Men men, nästa sommar smäller det igen. :)

Massa puss och kram /F
#1 - Luddis

Glöm inte att torsdagsnatten satt du i mitt knä hela natten och jag värmde dig :)

"DU VILL LIGGA MED MIG! MEN DET GÅÅÅÅÅÅÅR INTE!"