FridaSuzanne

Ett schema för dem sista veckorna börjar växa fram!
Ja då börjar iaf ett hysteriskt men välorganiserat schema ta form för hur mina sissta veckor i Sverige kommer se ut. Helgen är utboka på diverse aktiviteter med midnattslopp och middag ev. hoss Linda, förhoppningsvis vin med.. nämmner inga namn. :P hahaha

Nästa veck amåttligt hysterisk och helgen därefter diverse aktiviteter igen sedan kommer en till vecka lönevecka. Ska försöka slänga in en kamrat middag här så jag hinner säga hejdå till mina små vänner här hemma! Sedan kommer helgen efter det... fredag far jag till mamms i mönsterås. Jag spenderar helgen där. på söndag morgon sätter jag mig på en buss som tar mig till jönköping/örebro för att avsluta i karlstad. Stannar hoss Linn söndag kväll till onsdag kväll. Tar mig hem till stockholm och sedan har jag torsdag fredag innan det är dags för Fredrick och Elinas bröllop. Det kommer säkert finnas en miljon grejer för mig att reda ut där i mellandagrna. :P haha

Efter detta är det ju redan söndag den 7 september och jag far ju till The U.K  den 9 september så. Ja gott folk vad tiden plötsligt har flygit iväg. Och dessa veckor som jag har kvar kommer gå så fort att jag knappt hinner blinka. Usha!

Jaja det är mitt eget val, jag önskar bara att saker hade sett annorlunda ut. Typ no life varning! Då hade jag ju inte haft något att lämna efter mig och sakna, right!?

// F
#1 - Linn

:´(

men alla dina vänenr kommer stå kvar och vänta på dig när du komemr tillbaka :) iallafall jag ;D;D

ses snart! PUSS, luv ya <3