FridaSuzanne

Frida whats wrong whit you?!
Heeeey ^^

nu e jag tillbaka, det enda egentliga som hänt sen sist är väl en mil i benen. Vilket sammanlagt ger 1,5 mil denna vecka. :O Ja jag e ett freak. :P haha jag har aldrig tränat såhär mycket i hela mtt liv. :S haha Och snart ska jag ut på en till vända.

I morgon öppnar jag i växeln på FMV, vilket betyder att jag börjar kvart i 7. :S Haha, men det gå nog bra. Bara jag kommer i säng i tid, vilket betyder att jag måste ut och springa nu!? Hmm, och om nån undrar, ja det är värt det även omjag blir dyngsur! ^^

Jag har haft mjölk hemma denna vecka så idag tog jag mig faktiskt ett glas oboy, eller ja hemmagjord dådå! Med kakao och socker. De e så de ska va. :D Sen har jag legat och kollat tv. Men jag blir så uttråkad av den.

Jag innan joggen och regnet!


Läste förresten ut min bok i går. The kite runner. ^^ Eller som den heter på svenska, Flyga drake. Jag försöker läsa en massa på engelska för att hålla igång den såhär innan jag åker. :S Känner mig jätte engagerad. Är det så? :O Haha

Jaja, of we go nu innan jag blir lat! ;) Peace out <3 //F