FridaSuzanne

Hallooo däär!

Jag har nu försökt få tag på Linn i alla fall 2 dagr men hon svarar inte, när du  ser detta lägg iaf en komentarl. :P haha var i inte så svår! Värre än en kar lixom! :P

Jaja, jag kom på det att om en månad och 5 dagar åker jag nu. Det är snart, alldeles för snart. Vet inte riktigt om jag vill åka ifrån sverige än ju. Börjar faktiskt trivas. Men å andra sidan ska det bli skönt att få komma ut, resa lite och tjäna lite pengar. Jag behöver de. :P Haha

Sitter på jobbet på fmv idag. Alltid alltid alltid är det något som ska gå fel, igår var det pappret i skrivarn som tog slut och idag var det hissen på lastkajen som inte ville! Aaah jag orkar inte. Plus att jag känner hur dunderförkylningen börjar komma nu efter emmaboda. Jaja, jag antar att det är smällar man får ta när man är sjuk! Nu ska jag ringa och klaga på david för att han slutat jobba här, vilket lett till att jag inte har någon att snacka bort tiden med! Fy på daj!

Så här fräsh var jag dessutom i går, trotts fyra dagars festivalande. ;) de ni!


Efter 4 dagars festival kan man fortfarande vara snygg! :P

// F