FridaSuzanne

Jobbar tidigt. xD
Okej, så ibland blir inte allt så jävla bra. Men i detta fall har iaf inte jag gjort något fel! Det är då ett som är säkert, eller ja jo jag har ju gjort fel, men det var omedvetet och hade jag vetat hur landet låg hade jag aldrig gjort som jag gjorde!

Iaf så kommer min kusin Hanna till storstan i kväll. Vilket jag ser fram emot, det regnar dock så vi får se hur vi gör med stureplan. :S haha lika bra att vara på medis inne på Debaser om vi drar in. Eller så lånra jag ett playstaition av min lillasÿster yster så kna vi kolla på film. :P haha

Jaja, Idag är det föresten den 08-08-08 OCH vår drottning Silvias namnsdag på samma gång, gud så käckt va!? Haha

Igår var jag ut och sprang. Det gick så sjukt bra, jag bara flög fram. En enorm morot för att sluta röka helt måste jag säga! Jag känner klart att jag e trött i benen i dag men det är inte den där vanliga träningsverken som jag iof. har börjat vänja mig vid. Haha, jaja jag har pratat med Linda dessutom så när jag åker ner till småland innan jag drar på tour så vet jag att hon ev e intresserad av att åka med. Hon vill visst komma bort från storstadsrushen. :P haha

Att klättra i träd. I kjol


Men nu mina nära och kära ska jag ta mig en fika med mina kolegor^^

// F