FridaSuzanne

Lilla My Toffsen.. WHY?
LillaMyToffsen och frisyrer, riktiga frisyrer. Ni vet sånna man FIXAR!

Lilla My Toffsen!

Jag ahr förstått på av det jag sett på stan att det är såhär man ska ha håret, och jag har tänk "Vart är världen påväg?"!!

Jag fattar inte att men frivilligt sätter upp en spretig liten bulle mitt på huvudet, och den att man dessutom känner sig piff med den!? :O Jag fattar inte grejen!

Det är som det här med att man nu ska byta ut lillamy toffsen mot en hästsvanns MITT på huvudet!? Inte för att jag följer trenden så, men koll har man väll. :S Men ja, jag fattar inte förra sommaren gjorde folk narr av amrekanska cheerleadertoffsar! å nu till hösten ska de plötsligt vara så de ska vara. Vare sig de e en jävla hästsvans eller en bulle mitt på knoppen så måste de väll endå finnas bättre sätt att synas på.. Typ Skaffa en riktig frisyr!

// F

#1 - Linn

Jag tycker faktiskt att lilla my tofsen kan vara söt ^^