FridaSuzanne

Lilla söta fröken fräken!
Hej hå, nu sitter jag på jojobbet igen. :) Allt som jag lämnade efter mig i kaos igår gick oväntat lätt att lösa i morse när jag kome in. Mycket dkönt tycker jag som absoluti nte kände för något mer krångel eller 11,5h pass heller för den delen!

Så igår kom jag hem runt 7 halv 8 på kvällen. Jag hets åt en smärre mängd mat, pratade i tel med Jens och sedan var jag (som vanligt) ut och sprang. Tog en ny väg och kom förbi några coola kids uppe i Älta centrum som moget nog kastade pinnar efter mig. Haha men va ska man göra, dem var 13 år och ville impa på dem lika unga översminkade tjejerna som hängde med dem. :P Haha

Jag vet att jag inte borde börja träna så nära impå mitt tillfrisknande, men jag börjar ju komma igång nu och det är så otroligt skönt.. Och roligt :O :P haha

Innse att jag en fd starvation is better then excersice människa sitter och säger detta. :P haha Jaja, jag funderar på om jag ska gå å ta ett äpple nu, eller om jag helt enkelt bara ska gå å paxa ett grönt äpple till senare. Hmm its a tuff call!

Jaja i vilket fall sak jag inte hänga kvar här längre just för tillfället. :) Peace out

// F