FridaSuzanne

Shopping!! :O
Idag har jag shoppat villt och okontrolerat. :P hahaha det var härligt. Nu har jag bara lite hänglås och sånt kavar som jag ska skaffa innför att det börjar bli dags att åka, och sen e jag fit for fight, Scottland here i come. :P haha

Jag var och kollade priser på hänglås idag och det är inte alls särskillt billigt, men man tager vad man haver och ler. :) jag vill iaf ha samma nyckel till alla lås och Lalli sa att jag behöver 17, men det känns som om det borde räcka med 12. :S  Jaja, jag får se hur många jag tar. Jag kansek tar 14. :P det gör ju inget om nån låda här och där bara har 1 lås.

Nu ska jag fixa lite tonfisksallad till mig, mumms! :) sen ska jag dusha och vem vet, kanske kommer upp lite kort på mina nya fina inköp senare. :O haha, jag brukar dock vara dålig på sånt. ser inte det roliga i det. :S haha mer än att ta korten då. :P

Jaja, Loats of love <3

// F