FridaSuzanne

Vem va De!? Vem va de som Tugga? :O

Haha jag kom just på att på emmaboda så kom alla fram till mig och lånade megafonen och skrek "Vem va de, Vem va de som kasta" Haha inklusive jag när linda i dushrumet kastade tvålen till mig. Men iaf, för att hålla mig till saken.

Jag pratade med Linn i går och gjorde som jag alltid lyckas när jag har haft mycket för mig, låter munnen gå och missar att lyssna. Så egentligen vet jag inget om vad som hänt med henne förutom det jag läst i bloggen. JA jag är en dålig vän, denna gång kom jag iaf på mig själv opch bad om ursäkt. Men det jag just insåg är att en av Marcus jävla (dock söt men de hör int eheller hit) hundar har lyckats tugga sönder Linns gråa klack skor. Alltså mina favoriter!? Dem hon glömde i karlstad sist hon var och hälsade på men som hon igentligen hade tänkt långtidslåna ut. :( vilken missär.. Men Linn jag har också ett sko erkännande. Du vet dem Italienska... jag tappade den ena när jag blev indragen i moshpiten på raised fist i lördagsnatt på emmaboda och sprang runt barfota bland galna punkare, mirakel att jag har tårnma kver. Iaf vakterna fick lyfta mig över stängslet när jag inte stod ut någe mer och ja, jag hittade iof den skon jag tappat nästa morgon... Men den e lite smått sliten.. :S jag tror dock den går att rengöra och annvända, eller snarare hoppas. :P Hahaha

Jaja, i kväll kommer iaf mamma med familj från norrland och stannar på en visit. ^^ jag funderar på om det fortfarande e varmt i vattnet i hellas, (sisst jag var där med Robin var det nästan varmare i vattnet än på land) för i sånnafall kan man kanske ta ett kvällsdopp!? :O mys med fam. :) kanske åka förbi sickla å köpa engångsgrill och kor. :P haha

Jaja nu är det läge att fylla på kaffekoppen igen iaf, men stay cool n' take care

// F