FridaSuzanne

Disneylande Paris ^^
Hej hå!

Idag har jag varit på disneyland i Paris. Vi fick gratisbiljetter från jobbet så de va grattis. :) Hade så kul dessutom hahaha.
Det var jag Lucy Benny Bradely Anthony Danny Jane Stacy Krystall och Duncan som teemade ihop oss och sprang runt lite överallt och åkte diverse berg och dahlbanor. ^^

Annars har jag inte gjort så mycket, jag kom hem runt 7 tog ett bad och sen har jag fixat lite pappersarbete med jobbet. Duncan tyckte visst att de va öldags idag men ska jag vara ärlig tror jag inte att han kommer vakna från sin tupplur förrens i morgon efter som det blev sent igår. Hahaha

Själv ska jag ta min vinflaska och krypa ner i sängen och kolla film och sova så gott så gott. ;)

Orsi n Adam at DisneylandLucy Lumiér n Me


ta hand om er i vintersverige. Kram kram frida