FridaSuzanne

Glada dagar och goda fortsättningar!

Jag har vaknat för en och en halv timma sen och varit på globen shopping. Jag lyckades faktiskt hitta en nyårsoutfit tro det eller ej, och jag han med systemet dessutom...

Jag köpte en liten champangeflaska till mig och Henrik att skåla med idag innan han drar härifrån! Jag hoppas det blir en bra kväll, men känner mig lite ennsammen här nu när Orsi är i Birmingham och allt. Jaja, hon kommer ju tillbaka i kväll så. :)

Jag kommer väll anntagligen att sitta limmad vid tel och sms med alla ¨på förra touren. Måste försöka få tag på VRobin nu dock!

Ta hand om er så kommer kort på nyårsskålen senare!

#1 - Two Eyez Red

Hade tänkt önska alla ett gott nytt år så gott nytt år Frida! och en god fortsättning.

#2 - Hanna

Gott nytt år kusin!! =) Hur är det med dig? vart befinner du dig nu? Hoppas vi ses snart! pusskram / Hanna