FridaSuzanne

Merry X-mas

God Jul på er allihopa. Hoppas ni får en härlig julafton!

Själv sitter jag nu i mitt hotellrum och (hör och häpna) gör mig redo att springa till frukosten och sedan jobbet!

I går var jag på julmiddag med cris orsi gary maria caroyl och rea, det var trevligt och absolut minnesvärt. Maria och karoyl bor i en våning i dem gammla kvarteren i budapest och den var hel häftig vill jag lova. Jaja måste springa nu som sagt. Massa kramar och pussar och kärlek, saknar er alla och tänker på er!


Frida

// Frida
#1 - Elina

God Jul på dig med! Hoppas du får en trevlig dag trots jobb!

Många kramar

#2 - Lillasyster :)

Gud Jul storasyster, snart ses vi :D(H)

Puss saknar dig

#3 - Ulrika & co

God jul tjejen, vi åker snart till AC och firar och kommer sakna dig förstås. Ha det så trevligt! Kram!