FridaSuzanne

Prag - Momento di muchas mierda, pero sovevrivo!
Hej hej hallå!

Ja jag lever fortfarande, dock inte lyckliga dagar i paris någe mer. Jag befinner mig nu på min nya tour i prag och saknar alla på den gammla sjukt mycket.

Men men man ska inte säga för mycket, kan hända att jag får byta tillbaka innan den tar slut!

Jag har iaf redan öppnat mitt stånd så jag är i full rullejans igen, och idag har jag desutom lagt beslag på en sjukt söt tröja som jag förövrigt säljer i mitt stånd för 320 tjeckiska kronor denna vecka. Jag vet inte hur mycket det kommer vara i forints dock. :P

Iaf, dem sista dagarna i paris spenderade jag med duncan och cizzi, och på sight seeing. Jag såg mycket spännande, bland annat var vi och såg på en fotoutställning av olika fotografer från america under 70talet. Fanns några riktigt sköna bilder där faktiskt.

Jaja, här kommer ett kort från när jag och duncen besökte katakomberna under paris.

catacombs

Kram kram // f
#1 - Pappsen

Hej gumman hoppas att allt är bra med dig Hör av dig Kram