FridaSuzanne

The most stupid person walking in a pair of shoes!

Hej jag heter Frida och i mitt jobb reser jag, jag byter land en gång i veckan.. :P så vad kan vara mer intelligent än att packa passet i en av mina roadboxes och lasta/skicka det i förväg till sverige!?

Hahaha, så jaävla dumt.

Iaf så har jag nu pratat med Citlaly och hon har skickat en kopia på mitt pass så i morgon vid halv 8 kommer jag stå utanför svvenska ambassaden i budapest och försöka få dem att fixa mig ett tillfälligt pass så att jag om jag har tur kan ta mig till sthlm i morgon med det chartrade planet.


Stooopid

I vilket fall så sitter jag nu och njuter av R.A the Rugged Man och väntar på att de ska bli min tur att hoppa in i dushen. :P

I morgon/natt flyger orsi till Birmingham, hon kommer iof bara vara borta några dagar men jag kommer sakna henne endå! Varför Orsi varför??

Me n OrsiHot whine


Jaja, förhoppningsvis kommer jag hela vägen till stockholm i morgon och det första jag ska göra när jag landat är att ringa Henrik och röva bort honnom på en Chailatte. Det enda e väll att jag blivit tjockis och han är den första som kommer nämna något (dock inte på ett negativt sätt) om det syns! : P

Jaja, nu ska jag hoppa in i dushen och dusha av mig denna urusla load out, håll tummarna för att det löser sig lätt i morgon. Hoppas på att kunna sesas med la familia i morgon kväll! XO //F