FridaSuzanne

Aktiv men inget liv!
Haha jag har kommit på att ibland så bloggar jag ungeför 5 gånger om dagen. :P De e fan på gränsen till inte okej, Hahah :P. Men de e ju sant ju, har jag inget bättre för mig? :S haha

Jaja , jag sitter på jobbet nu och i kväll ska jag följa med Linda och kolla på Lgh. :D I Hökarängen, som för övrigt är bästa svängen.:P ahhaha

Jaja, sen ska jag väll hem och äta något pastasås liknande tillmiddag med lite pasta hade jag väll tänkt! Dock int eför mycket för vågen visar + på 1 kg.. Not okey. :P hahaha

Sen får vi väll se vad jag gör med resten av kvällen, ladda hem lite musik kanske.:P Har dåligt med Red Cell på datorn så det kan var dags att göra något åt de. :) Sen ska jag kolla lite på Pirat klänningar, för jag MÅSTE faktistk ha en sån. :P hahaha

Jaja nu ska jag loda vidare på jobbet, hoppas att det snart dyker upp något att göra!

// F