FridaSuzanne

Buss Strejk=Bull
Jag skiter i Buss förarnas rätt till en halvtimmes vila meer om dagen om jag ska vara helt ärlig. Vem vill göra kariär som bussförare endå? Är det dagens nya Inne jobb eller? Hej jag heter Frida och så fort jag tar körkort är mitt kariär mål att bli busschaffis! Jag förstår inte. Detta är ju helt bissart. Om man inte är nöjd med sitt jobb söker man nytt...!? Eller?

Buss


I slutändan har dem ändå bättre avtal än vad jag har och jag söker nytt jobb. Jag vägrar inte utföra den arbetsuppgift jag är betald att utföra eller surar över det! Jag har ett jobb ochjag är glad för det. Eller ja, jag har ett jobb om jag kan ta mig till det vilket blir allt svårare eftersom missnöjda människor annser sig ha rätten att ta ut deras missnöje över mig som privatperson.

// F