FridaSuzanne

Frida Då!
Jag har tänkt en massa, vill jag verkilgen åka? Min nya vän var en skumm upplevelse och jag tvivlar starkt på en fortsatt vänskap.. :P haha

Men det jag tänker på e mest, vad missar jag med att åka!? Missar jag saker eller får jag uppleva nytt? Jag vet att även min dag att hitta han med stort H kommer att komma, men om den kommer nu och jag dissar det för att vara ute och toura!? tänk om han e han.. E true love en engångs vara eller kan man hitta den igen.

Jag säger för guds skull inte att jag har hittat en ny, bara att det inte känns bekvämt att daeta andra nu när jag har han.. Borde jag se till att träffa han så jag får han out om my system? :O

Jag vet inte vad jag borde eller ska göra, jag vet bara att nu e jag trött och ska sussa! god natt!

haha


// F
#1 - linn

du måste träffa han, :P:P