FridaSuzanne

I ur och skur
Jag sitter på jobbet
Det regner
Jag gör packlista till emmaboda
Jag är trött
Sover i växeln
Vill egerntligen sitta hemma och läsa en bok
Eller sova

Haha gud va det finns mycket man kan klaga på emellanåt! Som ja, tillexempel, hur  kul är det att göra en packlista till festival när regnet öser ner? :S

Jaja nu ska jag inte vara så negativ. snart kommer jag få gå hem igen, eller ja iaf. om 5h. Vilket betyder att so far så har jag jobbat 3.. :S Ush varför sak tiden gå så långsamt dagar som denna. :P HAHA

Ja ja om jag någonsin kommer hem så ska jag bara ligga på soffan å slöa.. kanske koka nån soppa. Förfinns det något bättre än soppa Linn? HAHA jag saknar dig, kommer komma och hälsa på snart! Lovar. Plus att jag har en tredje annledning till att komma nu med. Inte du och inte A, även om ni ligger på första samt andra plats.. :P haha vi måste prata i tel snart! Puss på dig skit ungen!

// F