FridaSuzanne

Inte i säng än.
Jag har självklart inte kommit i säng än. Ursäkta dampinlägget tidigare. :P Jag var nyvaken...

Sitter med massa kliande blekning i håret nu och väntar på att krille ska skölja ur sitt så jag kan få ta ur detta plågande ur mitt hår. Jag kommer dock vara piff. Och tro det eller ej, men min miss med "solningen" (brun utan sol) som hade gjort mig fläckig på armen >.< är korrigerat så man ser faktiskt knappt att jag gjort en miss där. :) Bara att köra hårt! ^^

Jag ska sola igen innan jag går och lägger mig i kväll och i morgon på morgonen. :) sen kommer jag vara piff som fan för helgen. Det enda som är jobbigt kommer vara att underhålla till Emmaboda, för de e ju då jag ska vara piff som få! Håhåhåhåhååå

Jaja, nu börjar han låta klar där inne på badrummet så jag ska väll ta och kila dit och fixa mitt eget hår! mjiiih

panda


Vi hörs i morgon på lunchen. :P Haha Puss och Kram // F