FridaSuzanne

Its been wild..
Nu har jag varit ute och ränt hela helgen igen. >.< Ush fy och blä. :P hahaha

Jag är trött men inte döds trött. Och jag har träningsvärk i minia ben. Stod på scenen hela natten på Linos techno golv golv till halv 5 i morse och röjde. Jag bara wohoo. :P Sen drog vi på Mc Donalds. Haha Men, ja de e så¨man gör har jag hört!

Nu är det dessutom bara 19 dagar kvar till löning så. Ja, och sen är det emmaboda. ^^ fan vad jag e pepp för det! Haha men pirat klänningen som jag vill ha är inte derekt den billigaste. :P haha så jag funderar på att köpa en xziggis kläning på buttricks och sy om den sen. :)

Nu ska jag sätta mig ner och läsa, sen måste jag tänka lite gran med på vad jag vill göra och hur jag vill ha det med saker och ting. Haha varför varför varför!? ^^

^^


Bild från touren

Ha en härlig kväll gott folk och ta hand om er. :) // F