FridaSuzanne

Så pass alltså!
Jag är tillbaka så pass mycket att jag tänker tillåta mig själv att blogga 2ggr idag. :P Haha

Jag sitter hemma och borde städa, eller iaf plocka. Men istället är det en miljon tankar i huvudet. Jag pratade dock med Henrik på tel för ca 2h sen så nu är det bestämt att han ska komma till sthlm. Synd på Gbg men endå, det ska bli kul att träffa honnom igen! Det var ju ett tag sen sist nu minst sagt!

:* :*

Sedan har jag nog inte gjort så mycket mer. Lyssnat lite på Universal Poplab. <3 LIBE ^^ Wööwöö! Jo juste, jag har faktiskt varit ute och sprungit igen, det var såå skönt. Först trodde jag inte att jag skulle orka runt, men nu är det så jävla skönt. Att bara vara slut i kroppen. Känna att man faktiskt inte bara proppat sig full utan dessutom förbrukat.:P Haha

Jag ska nog ta och plocka undan kläder och sådant iaf och sedan koka mig en kopp te och titta på tv. Fan va skönt det är att bo ennsam ibland. I'm a free wommen, I can do whatever i want! ;)

sussa sött små folket! // F