FridaSuzanne

Som valigt runt lunch ^^
Detta med lunchbloggning börjar bli rutin nu. ;) Haha, men alla behöver roa sig på sin lediga tid så, vad gör man inte.

Jag bor int ehemma just nu folks, bor i sätra hos Krille. I går satt vi uppe till 1 och snacka skit och drack te med levande ljus på hanns balkong. Till slut sa jag bara krille, tyst jag ska sova.. Åh då får jag självklart sms, från Henrik!  Som precis som vanligt varit totalt okontaktbar. Haha, jaja jag fick ju tag på han i går då iaf efter hanns jobb. >.< Så vi satt och snackade ett tag. Målet för nästa festivalsommar e vi 2 i ett fyrmana tält med 2 rum och ett stort förtält! I förtältet ska vi ha typ fäll stolar och ett fäll bord, i det lilla rummet ska vi ha väskor med kläder och shit och i det stora rummet ska vi bo. ^^ De e tur att jag ska ut på tur igen och spara pengar så jag kan ta körkort och köra till alla festivaler istället, så vi får med oss allt menar jag. :P HAHA

Jaja, nu har jag annat att göra men låter inte mina planer great and amazing? ;)

// F