FridaSuzanne

Svar på linns fråga
Hej Linn, vi åt inga chips över huvudtaget.. ksa jag vara helt ärlig hade jag glömmt bort dem. :P hahaha så de va lycka när jag hittade dem i skåpet här om dagen. :) haha

Idag vill jag bara medela er alla om att jag kommer vara dålig med uppdatering. Pga denna så idiotiska buss strejk så har jag fått fly hemmet.:P haha annars kommer jag inte till jobbet. buhu, men nu har jag inkvarterat mig hos min rar vän Linda så det har iaf löst sig. Vad som dock inte löst sig är uppkopling. :P

Jag sitter och surfar på nån av hennes grannar men et är allmänt segt och passar bara emellanåt. så ja, sånt är livet anntar jag. :P haha

Nu ska jag ta och hämta en ny kopp kaffe eftersom jag somvanligt glömmt bort min kopp., :P HAHA

peace out // F
#1 - sanna

hata strejekn

#2 - Linn

vad menar du? Åt inte du och jag några chips?! jag har ett snaskigt minne av sourcream smak i munnen i väntan på bussen , en tidig lördagsmorgon ;D Eller åt ni inga chips på jobbet?! :O