FridaSuzanne

Till Linn Igen! :P
Vi köpte chips på sickla för att vi skulle ha med det på park myset. :P HAHA har du glömmt de. :P Jag saknar dig massor mycket idag med som vanligt. Kommer att komma så snart festival tjosan och allting är över, emmaboda is comming up!

Jag satt och planerade emmaboda med Linda igår btw. Jag sa det att jag ska införskaffa mig en pirat outfit alla kort kjol och puffarmsbåturingad skorta utan knappar.. Haha Captain Morgan. ;) Då sa Linda att hon kunde sträcka sig till en nurs dräkt från buttrix så i dag ska vi dit och kolla kostymer och (me love this) prova peruker! ÄLSKA SPEX!

Sedan tänkte vi avsluta kvällen hemma hos henne med Pizza/Sushi. Jag vet inte om jag vill ha Pizza, åt ju det med Robin och Krille i Söndags.. :P Så det blir nog sushi. Eller en barnpizza. :P HAHA Linda ska ju ha pizza så då ja.. :P Ni vet hur det är. :P

Jag börjar trivas hemma hos Linda nu, och det känns bra. Men endå så ja, jag känner mig ju deporterad. :P Vet inte hur jag ska känna mig, TACK LINDA för att jag kan bo hos dig. Du är en ängel som hjälper mig just nu. :)

Jag vill dessutom tillläga att jag nuförtiden har 3 mammor. En som jag bor hos, en på jobbet och mammsi hemma då. :P HAHA Frida äter du ordentligt, Frida ditten Frida datten.. Haha

Idag på pendeln (gud det tar ju aldrig slut) så satt det dessutom 2 ladys med ålderskomplex bredvid mig och Linda. Jag är så otroligt trött på alla dessa söta unga flickor på tunnelbanan som öppnar munnen och allt dem kan säga är bah, men asså, lixom typ, venne!? Varför inte prata som vanliga människor..?

Lena 45+ på pendeln och hennes kompis (som jag tyckte lät som en äkta gretchen men aldrig såg) gav mig svaret. Dagens ordslakt är något dessa unga flickor lär sig av sina mammor? Det blir tillslut jobbigt att lyssna på en konversation som till 50% bara består av typ, asså, lixom, bah, venne.. Men att höra Lena 45+ prata på detta sätt om sina katter var en ren plåga. Svenka mammor och pappor ta ert ANSVAR och lär era barn prata svenska för fan!

Nu ska jag dricka kaffe! // F