FridaSuzanne

Vilken soppa!
Haha Jag sitter nu hemma igen, för första gången sen i  måndags. Gud va de e skönt!

Håller på att koka soppa. Grönsakssoppa med potatis, mumma!

Jag och Linda bestämde oss för utgång i går. Men det blev varken förfest eller fest.. Vi arrangerade istället en efterfest och jag hittade en söt Jonatan. :P Han sitter dock på ett flyg till Spanien nu så han får ha det så skönt. :)

Aaah det var sjukt mys igår med Linda och ja, det är mycket på gång just nu, saker som jag inte kan skriva om tyvär. :P Men det kommer det kommer. I kväll är det tantomys med My Linda Krille ev Råååbin och ja sen är det fest hoss en kille som heter Fredrik. Det var han som hade Kayn West solglasögon på midsommar som jag härjade gärnet om! HAHA

Näe känner mig tråkig ska ta och läsa lite tror jag. :P haha min bok är bra men börjar närma sig sitt slut. :( Jaja, ha det så bra alla därute i sommar solen, Njut av helgen. :)

Full


// F