FridaSuzanne

H-höjden, höjdernas höjd eller nått!
Haha kul att jag kom hem och gick och la mig typ 4 hlv fem i natt och att Henrik ringde vid halv 6 å bara har du haft kul? Jag bara NEEEEEJ! Så han bara kom hit och sov då! så vid sex i mose tog jag bussen från Älta till Slussen och mötte honnom och åkte hem till hanns syster yster. Vi typ låg å snacka till 8 å sen sov jag iaf till elva.. enrik is alive nu! -_- kul morgon! :P HAHA

Nu ska vi gå ut och ta en cig å sen e det dags för Kir. Humma kademumma!

Jag tänkte att jag skulle uppdatera innan jag åker in till stan för jag kommer ut   ränna resten av dagen/natten och känner jag mig själv rätt så kommer ett kort inlägg när de e dags att sussa, ;O haha

Take care // F

Linn i love you fiiina bilden du lagt up ju! Jag kommer snart till lilla familjen på krp igen. Puss