FridaSuzanne

Hallå då gott folk!
Jag har nu dushat efter att ha varit ute och sprungit. Jag har iof bara sprungit 9km denna vecka (9/3=3), alltså 3km 3 gånger, men vad knajag göra åt saken!? Jag kan ju inte börja som världsbäst eller hur!?

Jaja jag har iaf varit på Kylie i gå i Globen, det var sååå bra. Linda skickade sms på morgonen när jag var på jobbet och bara "Hej Frida min date till Kylie i kväll är sjuk. Vill du gå med mig?" och så blev det bestämt. Haha jag mötte också min lilla syster Felicia där som också blev bjuden . :P så jag fick skjuss hem av pappa vilket var VÄLDIGT skönt. Tack pappa. :D

Nu sitter jag hemma och funderar på vad mer jag gjort denna vecka. :P Jag vet att i Tisdags var jag med Linda på East när hon gjorde sin tatto och ja, idag ska jag diska och dammsuga, jag vill inte men vet att jag måste. Ska också försöka komma i säng i tid. :P Haha vilket vore ett under. ;)

Jaja anntar att jag ska sätta igång att diska genast. :P haha massa pussar och kramar till er alla, juste ja fick veta att Linn kommer och hälsar på LYCKA! Så nu e jag inte bara duktig med motionen jag e glad också. ;D // F

Bara för att jag ser bra ut. ;)