FridaSuzanne

I'm a free wommen, i can do whatever i want!

Det är kul att min blogg inte e cp och beter sig udda!?

Jaja, idag hoppas jag på att inte bli utbokad. I sånna fall ska jag tvätta handla och soooola! Solat har jag väll inte gjort på hela helgen. Har ju umgåts med Henrik, kul vänner vi vart btw. :P haha

I kväll ska jag på middag hoss Linda med! Om hon inte glömmt de vill säga! Man vet ju aldrig.

I vilket fall detta har varit min helg:

Torsdag 5/6-08
Mötte Henrik och Linda på C och sen drog jag hem till Krille i sätra. Jag ver snygg och vi gjorde oss i ordning för att ta oss ut till älvsjö där vi skulle på fest som när vi var på g plötsligt flyttade sig via taxi in till stan. Hade inte min plånbok med mig så Krilles syrra Hanne och hennes kille skjussade hem oss till Älta. Vid det här laget var jag full och de va väll inte mycket jag inte härjade om. Hah a Jag ringde ett gäng fylle samtal, sånna som aldrig är ngn derekt hit och sedan drog jag och krille in till stan för att hitta Linda. Meningen var att vi skulle gå in på samma ställe som hon var på men det slutade mer med ett oändligt jagande. Vid Berns gav jag och Krille tillslut upp när Linda ringer efter att vi väntat utanför ett tag och säger att hon e i en taxi påväg till söder nu. Jaja jag och Krille bestämde oss för donken vid slussen och efter det så for jag hem, somnade efter att jag hade bloggat runt halv 5! Henrik ringer halv 6 och väcker mig, jag bara " Henrik vet du vad klockan e" så varar han "Nej", HAHAHA...
Sååå jävla bra, han frågade hur min kväll varit och jag sa de att den varit gansak mycket bajs. Så han tyckte jag skulle komma till Hammarbyhöjden och sova hos honnom och prata om det, kl 6 på morgonen. Självklart sa jag ka. ;) drog dit och somnade väll runt 8 på morgonen. Haha

Fredag 6/6-08
Jag och Henrik skulle denna dga möta Linda i kungsan runt 2-3, vi kom dit 4. HAHA de e inte så lätt faktiskt att vara i tid alla gånger. :P Iaf det var sveriges nationaldag och detta firade vi givet vis med en kombination av tanto, kungsan och 90s jag och Henrik hade bajskul på 90s även om han blev orättvist utslängd FAKTISKT och klubbägaren kom ut och bad om ursäkt för vaktens beteende. :P Vi (alltså jag och henrik) drog från 90s vid 2 och gick från Globen till hammarbybacken och sedan spreng vi upp på toppen, självklart! Kom upp så vi var där runt 3 straxt innan och bara njöt av utsikten. Vi var på toppen av sthlm och lyssnade på Amy Whinehouse Mr Jones. :D:D Vi gick ner igen runt 4 halv 5 och gick sedan hem och drack te. (Jag tvättade mina fötter med som var typ svarta för att jag sprungit i öppen tå högklackat upp för hammarby backen. :P) Tet drack vi på balkongen men jag lovar och sväägr till gudarna att jag har fan inte fryst så mycket på länge. Hade på mig en kort fofta och min "sjömans klänning" med öppen rygg så jag satt en timme i snålblåsten med öppen rygg och bara ben. Jaja de e smällar man får ta, huvudsaken e att det var underbart mysigt och att det blev sommarens minne!

Lördag 7/6-08
Jag Har nu fortfarande inte ätit något sedan donken med krille men är fan inte hungrig så jag och Henrik lodade bara runt på förmiddagen i lgh i hammarby höjden. Haha, sedan drog vi på systemet, jag funderade på att stanna hemma men sen visade det sig att det skulle vara fritt inträde på ace mellan 10 och 11 så jag var på. På systemet köptes en flaska rababer likör och inget annat! Vi hade ju lite Kir kvar. Sedan drog Henrik ut för att shoppa lite och jag drog hem för att plock upp lite småsaker jag behövde typ rena kläder.Jag spenderade dessutom tid på annat håll, vilket gjorde attjag missade klaaset i upplandsväsby! :(

Vi möttes upp i slussen och väl tillbaka i h-höjden runt 6 halv 7 gjorde vi en riktigt mummsig tonfisk sallad som det gärna hade fått vara ägg i. >.< Men som sagt var den god endå. Sedan satt vi i solen på balkongen och rökte lyssnade på musik och pratade skit. Varken Linda eller Krille skulle med men plötsligt vid 7 fick jag ett sms om att Krille var på aväg och 5 min senare ringde Linda och sa att hon hade tråkigt och att hon också var på väg. Haha truppen var sammlad igen och vi drog in till stan efter lite dricka i h-höjden. Vi drog till ace som Henrik dissade för att hänga vid lilla essingen och Krille för att gå på gay klubb, så det var plötsligt bara jag och Linda kvar. Vi röjde järnet och hittade till råga på allt några australiensare som vi blev kompisar med. Vid 2 åkte jag till fridhemsplan och mötte upp Henrik. Vi gick på donken och sendan for vi hemm, vi orkade inte hammarbybacken idag. Väl hemma låg vi och ångesta över donken maten vi smällt i oss, kollade lite youtube och sedan gick vi och la oss.

Söndag 8/6-08
Jag gick upp kl 9 för att jag lovat Henrik att jag skulle hjälpa honnom städa lhg innan han for, annledningen till att jag var så tidig var helt enkelt för att jag och Linda skulle guida våra australiensiska kompisar i sthlm och ta en drink. Tanken var att vi skulle mötas 11. Men vis 10 fick jag sms av Linda där hon skrev att hon hade stukat foten och hinte pallade. Jag blev bitter ett tag ochgick och la mig. Väckte Henrik och vi låg och snackade skit ett tag. Sedan gick vi och köpte Cola ZERO och gick hem. Åt upp det sista av tonfisksalladen och kollade på "Kim Novak Badade Aldrig I Genesarets Sjö". Den var bra men lite tråkigt slut bara. Runt 2 packade Henrik ihop sina saker och vi frgp in till stan, jag lämmnade honnom vid slussen där jag tog bussen hem. Jag gick förbi pappa en sväng men de va väl som de va med det. :P Haha Så jag for hem och skapade en vikt och mått dagbok. :O Sedan kollade jag en film på datorn som btw inte beter sig ok och sedan sommnade jag.

I morse vid halv 5 vaknade jag och hade sms från Henrik i mob så jag svarade och han skicka tillbaka, ofta de halv 5 en måndag morgon. :P Haha, sedan sov jag ett tag till gick upp och åt lite gröt och dushade och sedan gick jag till datorn och nu har jag suttit här i i ca 40-45 min för att skriva detta innlägget. Bör tillägas att jag faktiskt är en cool kille med fingersättning som inte behöver kolla på tangenterna när jag skriver. :P Haha

Jaja, där har ni uppdateringen iaf som jag lovade här om natten. Njut av läsningen, Untill the next time // F

#1 - Linda

Men ofta du kom kl 4 klockan var 7!!!! Det var Daniel som kom och mötte mig kl 4.... Frida det är inte status på det!!!

Och att min kväll kaosade så mycket är verkligen inte ok!!!! jaja men som jag sagt så var det ändå en bra helg, galen men bra =)

#2 - Linda

Men ofta du kom kl 4 klockan var 7!!!! Det var Daniel som kom och mötte mig kl 4.... Frida det är inte status på det!!!

Och att min kväll kaosade så mycket är verkligen inte ok!!!! jaja men som jag sagt så var det ändå en bra helg, galen men bra =)

#3 - Linda

Men ofta du kom kl 4 klockan var 7!!!! Det var Daniel som kom och mötte mig kl 4.... Frida det är inte status på det!!!

Och att min kväll kaosade så mycket är verkligen inte ok!!!! jaja men som jag sagt så var det ändå en bra helg, galen men bra =)

#4 - Linda

Men ofta du kom kl 4 klockan var 7!!!! Det var Daniel som kom och mötte mig kl 4.... Frida det är inte status på det!!!

Och att min kväll kaosade så mycket är verkligen inte ok!!!! jaja men som jag sagt så var det ändå en bra helg, galen men bra =)

#5 - Linda

Men ofta du kom kl 4 klockan var 7!!!! Det var Daniel som kom och mötte mig kl 4.... Frida det är inte status på det!!!

Och att min kväll kaosade så mycket är verkligen inte ok!!!! jaja men som jag sagt så var det ändå en bra helg, galen men bra =)

#6 - Linda

Hahah din blogg och min dator bra kombo ;-)