FridaSuzanne

Jag jobbar faktiskt..
Jag sitter nu på jobbet på finansinspektionen och ja, de e same same but diffrent. Jag har ju inte varit här sedan Januari...

I går kom Linn min lilla gulleplutt och  jag skulle blogga om det men blev medelande bombad på Helgon och kanske aningen distraherad. :P Haha

Jag var iaf med Linda efter jobbet igår när hon fixade sina naglar och kanske råkade jag boka tid till mig själv också. Haha så nästa månad den 26 så e naglarna i gott skick igen. :)

Lisen har slutat här på fi men jag sak jobba med en jätte rar tjej som hör och häpna ho när från :O :O SÖDERTÄLJE! Innser du det Linda. :P Haha Hon verkar jätte snäll och rar. Jag tror jag kommer ha 2 ganska bra kommande veckor om jag ska vara helt ärlig.

I går provade jag också ett par otvättade jeans med midja 26 på Åhlens och dem satt snyggt.. tajt men Snyggt. Haha jag vart jätte glad. Gjorde min dag.. typ, eller så var jag redan glad att Linn skulle komma men blev desto gladare av Jeans surprisen. :D

Näe om man skulle ta och hämta en bulle? :P haha

// F