FridaSuzanne

Jobba jobba jooobba!
Ibland får man reda på saker som bara vill slinka ur en.. Som man behöver diskutera, men jag ska inte jag ska hem skriva och sedan bränna pappren... för egentligen handlar det nog mest om att jag behöver få det ur mig, och jag tror nog att jag får det då...

Jag sitter iaf på jobbet nu så jag kom ju hela vägen in tillslut. :) Haha det var jag jag ganska stolt över tidigare i morse efter som jag tvivlade på att jag ens skulle komma ur sängen. :P haha

Ja det har varit en sån helg och jajag e helt slut. :P Men det är bara att ta nya tag anntar jag. :P Jag funderar på om jag ska kolla vart min farbror är om han fortfarande är i florida kna kansek jag låna  hans lgh och det skulle faktiskt underlätta en massa, hata hata buss strejk. :P Jag skulle dessutom få promenad avstånd till jobbet så wihooo!

Nu ska jag se om jag kanske kan hjälpa Emma att göra lit enytta. Peace out // F