FridaSuzanne

Krilles Fetisher
Krille och jag sitter och har en sjuk disskussion, Krille pratar om sin fasination för lik. Han pratar om förutnelseprocessen.. :P hahaha de e creepy men intressant.. :P

Jag har saknat dem här konvercationerna. :P Men endå så e de uuh jag vet inte.. Äckligt att höra på och bilderna (i huvudet)... uuuuh!

Han kanske går igång på sånt.. :S

Jaja de e mys att vara här iaf! Jag gillart..

Jag fick mail av min Maneger från feldt idag och jag kommer vara oporater på min nästa tour.. Ska bli såå spännande ju! Iiiiiih! Fatta vad kul det kommer bli! :) me jag måste lära mig en hel del först! Jag ska lära mig och bli duktig! :P Eller näe, ajg ska inte göra det för att vara duktig, utan för att jag vill! :P

Haha nu ska jag och krille kolla på film. Massa puss och krma // F

Im too sexy