FridaSuzanne

Måndag morgon
Hejsa hoppsan, idag ska jag till finansinspektionen. Hallå jag jobbar ju faktiskt där just nu. :P haha

Jag känner mig gansak utvilad trotts helgens strapatser med Ambassadeur i fredags och allmänt stadshäng i lördags. :P haha

Det har varit så otroligt kul och mysigt att ha linn här och jag saknar henne redan så förbannat mycket. Men jag anntar att vi ses snart igen, plus att jag har vissa ärenden jag måste utföra i karlstad så ja. ;) haha

Nu ska jag springa i väg till jobbet, vi ser ju om jag kommer till någon ny insikt under dagen och kansek uppdaterar. Annars så soo long suckers. ;) // F

Vi e snyggare än snyggast!
#1 - Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment