FridaSuzanne

Miffo Midsommar

FYLLE LÅS PÅ MOBILEN TACK

Vad är det egentligen med att bli full och använda mobilen, eller mobileo som de så fint heter i T9. Jag pallar inte hur jag härjar imellan  åt. But hey thats just me. :P

Så igår var det fest på st:eriksplan. Jag har härjat med sms till typ halva telefon boken. De e inte okej! Måste dock säga att jag både var svår och charmig. :P

Simon kom hit fredag, vi kollade film och muppade oss.. På fredag morgon drog jag till hudding och träffade Linda som var otroligt opepp men det ändrades efter lite dricka. :P Jag tog mig en tupplur mellan 8 och 10 på krilles brors soffa men sen var jag back on track. Jag dansade gärnet och hade allmänt jätte kul! :D wiie

Jag och Linda bestämmde oss finaly för att dra hem men vi han typ utanför krilles port och sen blev vi uppraggade till 2 Erikar på samma gata och hängde där en sväng. Hon kom och väckte mig halv 10 nästa morgon och vi började göra oss klara för att åka hem, men på tåget hade vi så kul så vi bestämde oss för att ta en tripp till ändstationen (södertälje) och sprang runt där några timmar och härjade. BAJEN BÄRS OCH RAKADE BRUDAR! HAHA. Jag hittade en tobaks affär med massa GB  Glass bad bollar och fick en av biträdet som också önskade mig en glad midsommar. Sen drog vi till donken och käkade en chees burgare. Vi bestämde oss sen för att åka hem och mötte några tyskar på tåget som vi blev vänner med. Jag guidade dem till gammla stan sen for jag hem, var hemma runt 3 idag och la mig på soffan och dog. Vaknade nyss och hör och häpna satte på fotbollen. :O Så nu ligger jag här i min soffa och kollar fotboll och funderar på vad jag ska göra i morgon. :P Jag har snackat med Krille så kanske drar till IKEA med honnom i morgon, det skulle vara kul! Jaja nu ska jag faktiskt ta och göra något vettigt. :p eller ja jag kan ju försöka. :P Haha

Detta snygga kort tog Linda på mig när jag var med henne Henrik och Krille på Ace. :P Enjoy!

faktiskt inte full. :S


// F