FridaSuzanne

Sissta för i kväll nu!

Jag har äntligen jobbat tillräkligt mycket för att ha tjänat ihop till hyran för augusti! Skönt, jag tror det kan täcka mobilen och akassa med.. Jag hatar att ha det såhär kärvt med pengar men det finns som inget jag kan göra åt det just nu.. Sen måste ju alla fylla år just nu också. >.<

Jaja jag vet att jag har några dagar iaf till denna månad så kanske att jag kan få ihop tillräckligt med slantar för att kunna roa mig lite. :)


Jag tittar på 5an just nu, dem visar en serie med filmer som som alla är verklighetsbasserade, bästa sortens film man kan se ju, näst efter Indijana. Indijana är en Stjärna. Han e nästan lika amazing som Mc Guyver. ;) HAHA De ni!


I morgon börjar jag jobba kvart i 7, jag vet inte om jag egentligen orkar det men vad har jag för val? Det är ett jobb och jag får betalt. Plus att jag faktiskt trivs riktigt bra på det stället där jag jobbar just nu! Jag har inte hört från min chef för September heller men jag tror inte att det ska vara några problem. Det är dock jobbigt att det verkar som om alla utom jag har fått svar... Jaja jag antar att det kommer för eller senare.


I övrigt har jag haft en skön helg, har fått återhämta mig efter dem 2 senaste. Har en vinare att hämta upp hoss Krille med så ja, om de e fint väder nästa helg blir det Hellas och Kir. :D Det ska bli såå skönt att äntligen bara få ta en sån helg, jag får se om jag hittar någon som vill hänga med mig dock.. Inte för att det är ett måste, jag kan ju alltid ta med mig en bok. Men det är alltid trevligt med lite sällskap. Jaja nu är reklamen slut så jag ska fortsätta kolla på "filmer ur verkligheten". :P Haha

F to the R to the I to the D to the A what did we just say? Frida


Take care out there // F