FridaSuzanne

<(^_^<) back*

Jag är tillbaka igen. Inte nedgrävd och död.

Så i lördags flyttade Simon ut, det var extremt jobbigt och jag ringde Linda som genast bestämde att vin e bästa botet och självklart så hade hon massor. :P HAHA

Kvällen spårade och vi avslutade på ambasadör där jag kom på att jag faktiskt hade pengar på mitt kort. >.< De e synd när inte hissen går hela vägen upp som dem brukar säga. ;)

Ja i vilkat fall så i går söndags missade jag självklart min buss på morgonen men jag hade sån tur att Krilles mamma skulle åka hem från sthlm. Så jag  kunde åka med henne. Vi hade en trevlig bilfärd med mycket kaffe och mat (jag var ju bakis och hade levt en och en halv dag på 2 varmkorvar. :P) och cola och ooo gosh you name it. I vilket fall kom jag tillslut fram till mamms och det visade sig att jag hade ett  litet resebidrag som låg och väntade och jag hade dessutom en del kläder dem köpt till mig när de var i Thailand. Självklart dem obligatoriska fejk foppa tofflorna med i baby rosa.. Luv it!

När mina systerystrar kommer hem sak dem få hjälpa mig med kamera och jag ska ut och springa med lollo men for now så ska jag nog bara lägga mig i soffan och slöa. :) vi ses opch hörs senare under dagen med blids och så vidare.
MM boop // F

#1 - Linda

Alltså Frida... Kan kvällen blivit bättre??
Saknar dig plenty, men det var sjukt kul att du var med hela kvällen =)
Men du kommer hem snart igen väl?? :-P
Puuss!!!!