FridaSuzanne

Aaah
Hemma i sverige igen då, har ju vrit de i dryg 3 veckor nu, men vet inte riktigt hur det känns än.

Det jag känner just nu att jag verkligen skulle villja göra e att ta mitt pick och pack och flytta till Karlstad. Till Linn och Anthony. Var där i helgen och hälsade på samt kollade på lgh. Det fanns mkt fint att välja på faktiskt. Det som just nu håller mig kvar är väll att jag behöver jobb, och de har jag här i Sthlm. Men ja... Jag hittade iaf 2 jätte gammla kort på oss från gymnasietiden och titta jag e lakris >.<

image6image7
ÅÅÅ va snygga vi e <3<3<3

En annan sak som är jobbig just nu är det faktum att det just tagit slut mellan mig och min pojkvän efter 2 år, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det, han flyttar på lördag iaf. Tillbaka till hofors går hans flyttlass.


image2
´


Jaja ska sätta mig i soffan nu och mysa till prodject runnway. Luv it!
Karlstad watch out i might be on my way // Frida