FridaSuzanne

Frukost

Jag har vaknat för en halvtimme sen och känner att fan va skönt de e å va hoss mamma och bli omhändertagen. :P jag behöver lixsom inte göra något utom frukost och lunch. :D

Mamma ringde just hem dessutom för att berätta att hon tar ledigt från jobbet i morgon så vi kan ha en heldag i Kalmar. :P Härligt härligt, och bara så ni vet jag e en av dem som faktiskt e bästis med min mamma, och vi har skit kul i hop, specielt när de e nyår och martini som gäller :P haha!

Näe men de ska bli härligt iaf... och i helgen e det visst dessutom bluse festivalen här i M-ås känns inte riktigt som om jag kan åka hem och missa den, de e inte riktigt okej, men men. Jag får se hur jag gör senare i veckan. :P

Linn och jag  pratatde en dag om hur mycket hon njöt av sin friukost oboye!

Jag provade det till frukost i förrgår och jag måste säga det att jag e mer än oboye innan jag går och lägger mig människa, det är klart att det var gott men jag föredrar en kaffe latte eller bara  svart. Mumms. haha

Jaja jag ska väll gå å se om det finns något jag kan göra för att få tiden att gå tills alla kommer hem. (igår tvättade jag kläder)  >.< de e bra när det går bra för mig. :P haha over and out // F