FridaSuzanne

Funderat igen
En annan sak jag tänkt på när jag kollat statistik är att när jag  döpte mitt inlägg till "hur kan något så långt bara försvinna" fick jag 4 läsare på 5 min och det handlade om en nätverkssladd.

Men när innlägget heter "Jag har tänkt på en sak" där jag faktiskt skriver om något vettigt får jag inga läsare alls.

De ganska uppenbart varför det förstnämnda får mer läsare men hur kan det vara intresantare att läsa om något som är långt än att faktiskt läsa om någons tankar?

Bara en tanke. :P haha tjing // F
#1 - Joakim Forsberg

det är rubriken som lockar

#2 - Linda

Hahah gumman du är bäst!!! Saknar dig med... Så skynda dig tillbaka, hör nu vad tant säger...
Puusss

#3 - Linda

Mäh, varför uppdaterar DU så sällan... Och varför läser du inte min nya inlägg utan frågar i mail??? ;-P
Love yah!!