FridaSuzanne

Guitar hero 3.. Tillåt mig att skratta
Haha, spelade guitar hero 3 idag (förmodligen felstavat med). :P

Elin min gammla lågstadievän kom förbi idag och råkade ha med sig guitarhero i backfickan å jag bjöd självklart tillbaka med singstar. HAHA sjäng och spelade några sköna "tunes" minnsan.

Så har jag lyckats bråka med mitt ex för tydligen e jag en diva eftersom jag varit påstureplan 1 gång i mitt liv, äger ett par prada solglasögon och äger ett par skor för varje tillfälle... Vilket man faktiskt behöver! :P

I vilket fall orkade jag inte det och blev arg i onödan och derog till m-ås och köpte laddare till min mobil. Hör ni de va, alla männsikor jag e kontaktbar igen. ;) HAHA  Me so proud men jag har väl Linda att tacka. Tack Linda för din omsorg och eftertanke. ;) haha

Jag är just nu väldigt lättat över den vändning mitt liv tagit, jag är glad att jag sa stopp jag orkar inte mer! För jag gör inte det och ja.. vad mer finns det att säga om saken lixom alltså typ ba!? haha vadå missbruka språket!? :)

Ska sussa nu, grillkalas i morgon (och blues jess). :) // F