FridaSuzanne

Lide pussas med små killar!
I går var jag på Void i kalmar. De var kul jag var ägd och såg en del söta killar och fick ta taxi från kalmar till nabben.
Orka!? Näe Haha

Som tur var var taxikillen snäll och jag fick åka billigare än vad de egentligen skulle blivit! Piuh

Jag fick 3 inbjudningar till tält i folkets park varav 2 var till småkillar (iaf för mig) och 1 var av en lesbisk tjej... Jag tror jag tar alla på stående fot eller hur! Jaaa, eller kanske näe!

Nu sitter jag iaf hemm aoch väntar på att mamma ska ladda klart inför att fixa mitt Innsåg just att någon löst korsord på min hand också!  :S

Smällar man får ta, aah ofta jag och Linda fylle ringde varandra hela kvällen och orka att hon ringde sissta gången vid 4 i morse. Gud vad jag e glad endå att min mobil DÖTT och inta bara var avstängd för att jag ville jävlas med folk. :P Peac out// F
#1 - Natalie B

Hej!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!

Ha en underbar dag!