FridaSuzanne

På tom mage

Tjong i medaljongen!

I morse vaknade jag 4 gånger av simons mobil larm innan jag slog honnom vaken. HAHA Han kan ha det om han ska låta det ringa fördärvat, men jag lyckades iaf somna om. Drygt  2h senare vaknar jag igen av att denna gången hemtelefonen ringer. Jag svarade sömndrucket för att till min stora förvåning höra min tränare från cheerleadingen i andra änden :O. WTF tänkte jag men innsåg att hon ville att jag skulle kvittera ut någon nyckel innan träningen idag till ett redskapsrum. Så upp och åkte till Saltängen och fixa nyckel.

Jag har nu just kommit hem från förmiddagens strappats men känner väll endå att det kanske e dag för frukost, jag gillar frukost något enormt!

Dagens outfit fick gå i brunt/lila. Jag vet att de e vår men när man har en ny klänning vill man ju bara använda använda använda så jag struntade i det och körde hårt LOL. haha take care out there// F

image8
#1 - Linn

du är ju braa såå rolig xD ge oss respekt va?! luv ya

#2 - frida

det är ett no brah kort ;)