FridaSuzanne

Ur berusningens töcken.. :P

Vacknade i morse i min sägn med en taxinota som inte var okej, men jag kom iaf hem ordentligt. De e väl så man får tänka antar jag. :P Var lite smått bakfull men det är borta nu och jag e redo för nya tag. Och Henrik, tack för cidern i  mitt hår den var saftig att borsta ut idag. >.<

Jag sitter här nydushad utvilad och känner mig ganska redo att ta nya tag, after all så e de ju faktiskt Welle Erdball som gäller i kväll!! Lycka i en glasburk!

;) Jag ska nog börja göra mig i ordning inför kvällens strapatser nu, känner mig inte särskilt taggad med tanke på gårdagens avslut, men jag antar att de löser sig de me. :D Eller ja hoppas för de e ju som sagt Welle, å då e de inte okej att vara otaggad.

Fan, nu när jag vart i Småland och faktiskt gjort saker har jag börjat sakna det, men de e väll så med alla semestrar. Man vill inte riktigt att dem ska ta slut. :)

Ska gå å fixa iordning och piffa nu så jag är redo i kväll. Måla naglar e viktigt! jaja take care // F