FridaSuzanne

Birmingham och ny kamera!

Så i går döpte jag mitt inlägg till how was you curry frida, men jag glömde berätta om den indiska restaurangen som jag Orsis, Adam, Josh, Danny och Brad gick till. :P Haha det var iaf sjukt gott, även om servitörerna var a bit odd!

Annars är det inte så mycket just nu, i måndags unnade jag mig själv en ny kamera så nu är det bara en ny dator kvar och sen är det endast spara spara som gäller fram till sommaren. ^^

Jag fick mitt nya schema i går av Citlaly med så nu vet jag vars jag kommer vara när. Jag vet dessutom att jag kommer spendera 4 (hör och häpna) veckor i sverige. ^^ Och min födelsedag kommer att inträffa på "The love boat" mellan sthlm och helsingfors. :S Hahaha det hade jag iof kunnat klara mig utan, men men. Jag kommer ju iaf ha Orsi där.


Godmorrrrgon


Jaja, nu ska jag gå ner och äta frukost innan dem hinner stänga den. Puss och kram // F
#1 - Rebecka

Hej Friidis!

Va skoj att få läsa vad du har för dig igen, det blev ju så tyst ett tag. Kanske kan man ta sig ner till sthlm under perioden du är in schweden, kanske ta en fika?

Ha det super, fina du!

#2 - Elin Jonsson

Hej frida. jag borde verkligen höra av mig oftare. Jag har ju ingen aning om vad som pågår i ditt liv överhuvudtaget och det är oförlåtligt :)

Hoppas att du har det bra och skriv gärna tillbaka om du hinner