FridaSuzanne

Drabbad!

Jag har faktiskt inte haft tid att blogga dem senaste veckorna efter som vi bland annat vatt i London och det är cp mycket jobb där.

Iaf, sen sisst har jag hunnit påbörja något som jag inte är helt säker på vad det är med Duncan, haha shit happens. :P Sen har jag vart på staton wariors live 2ggr och jag har dessutom 2 vänner som fått sparken, den ena för att han slog undan ett barns hand framför en seacret shopper och den andra för att han blev beskylld för att ha rökt mariujana, vilket han inte hade. Jaja, jag har iaf skaffat mig en redig kamera nu så jag kan äntligen ta kort som normala människor. :D

Annars är allt fint med mig, sitter och väntar på att Jane ska ringa nu så vi kan ta en kaffe och frukostmacka från starbucks. ^^

Jag kommer sakna Tom på jobbet i kväll. Han var alltid huggaball och rar. Jaja, peace out så hörs vi en annan gång. :)


Hot butt hotpants

Frida