FridaSuzanne

How was your curry Frida?
Hejigen då då. Nu sitter jag och väntar på att en halvtimma ska gå så att jag kan finna kraft att pallra mig iväg till arenan och jobba lite. :P Haha

I kväll är det one pound beers party på snob's igen, samma som förra veckan, dansa till massa härlig soul och ev balansera x antal drinkar på huvudet. Jag och Joshua har ju utvecklat en egen sorts dansteknik som inkluderar både och på samma gång så ja, det ska bli spännande.

Jag tänkte nu också officiellt medela la familja och vänner att jag kommer vara i stockholm över nyår. Detta betyder dock inte att jag kommer ha hur mycket tid som helst att träffas på eftersom jag jobbar, men ta er gärna tid för en fika nån stans i mellandagarna. :P

Annledningen till att jag kommer komma hem då är att jag ska byta tour och i stället jobba på Prinsses Classics, vilket är samma tour som jag och Linn jobbade på förrförra året. Jag vet inte varför dem sänder samma igen så tätt inpå men men.

I övrigt är allt bra med mig, vaknade inte i min egen säng i morse. :O Men vad gör väll de när man har kramats en massa i stället. ;D

Jaja, jag ska inte säga mer om de nu efter som jag inte har någon derekt klarhet i vad som händer där heller, det enda jag kan säga är att namnet e Duncan, han har jobbat med att dyka i thailand med turiste¨r, åker snowboard, är sjukt rolig och till råga på allt både brun och engelsman. :O De ni!

jaja måste sticka nu, kommer mera senare, har såååååå mycket att berätta by now. :P

Jag och Allan


Peace out  //F
#1 - Linda

Hej söt... Saknar dina uppmuntrande kommentarer jue.... Vet du jag är kanske med i Sthlm över nyår... Om vi kan kanske vi kan tå en fika eller nåt?? Saknar dig!! Puss