FridaSuzanne

My new lovely Babies ^^
Jag har numera fått sätta upp en ny regel för mig själv. Sluta inte andas kära släkt, jag har fortfarande sparat ca 400£ sen jag kom hit, men för att kunna hålla mig till en okej gräns med min största ovana har jag begränsat mig till max 1 par skor per vecka. Detta är mina nya älsklingar so far:

SkorSkor
SkorSkor

Det kan mycket väl vara så att jag har ett problem :P haha men jag orkar inte bry mig. Finns det något bättre än skor? Skor är en flickas bästa vän. :)

Jag vill också tacka för att ni komenterar, familj och vänner. Varje gång jag har en ny komentar blir jag lika glad, det är kul att veta att ni faktiskt tar chansen och läser vad jag har för mig. :) Jag saknar er där hemma så otrloligt mycket och ja, just nu kan jag inte påstå att jag trivs så bra. Som det är just nu med min maneger och allt som pågår här och hemma så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Handlar nog mest om att jag behöver stanna hemma i kväll och känna efter samt tänka.

Fridaliscuios
'
Take care så hörs vi kanske senare i kväll. Puss och kram // F
#1 - Elina

Hej hej!



Hoppas du trots hemlängtan och din manager har det bra!

Här hemma rullar allt på nu i höstrusket. Tiden går så fort och snart är du hemma igen.

Och dessutom med 28 nya par skor om du ska köpa ett par nya i veckan ;)



Massa Kramar

Elina

#2 - Pappa

Håll i gumman jag håller på dig

#3 - Linda

Oj jävlar.. et par skor i veckan.. jag kanske köper 2 par om året :P

#4 - Lisse

Hej gumman! Det blir allt bra ska du se. Håll ut. Och var rädd om dig ute i stora vida världen =)

Kram kram!

#5 - Simpan

Hahahah du och ditt skoberoende hahahah!!

Om du kommer att åka till Manchester så hälsa Vidic, Berbatov, Rooney, Ronaldo och Van Der Sar ifrån mig!! :P

#6 - Linn

skor <3<3 jag saknar dig och tack för att du ringde igår :) så vi ses ju om bara några månader i sthlm ;D;D luv ya <3