FridaSuzanne

Naughty Naughty girl :P
Haha, idag har jag äntligen fått hem Pans Labyrint som jag helt sonika (även olagligt) laddat hem. :S aah :O

Jag har inte hittat några vykort denna vecka vilket känns kasst. Det har som blivit min lilla grej jag tar till när jag saknar hem och inte vill vara kvar. Vilket har hänt oftare än sällan den senaste veckan. Jag har dessutom börjat samla på mig en massiv mobileo räkning efter som jag fått den fula ovanan att ringa Joakim en gång i veckan och ordbajsa i timmar. Det är skönt att ha någon att prata med där hemma som inte nämner räkningen det första dem gör. :P haha Å andra sidan vet jag ju att det bara är av omtanke så, tack. :)

Jag har denna vecka haft en traveling local som jobbat för mig som heter Christian, men han driver mig till vansine. Antagligen är dessa kännslor besvarade. Han diskuterar konstant allting som jag ber honnom göra och alla mina rutiner. Tolka mig inte fel, jag har ingenting emot tips, men när jag ger en full annledning till exakt varför jag vill ha saker på ett specielt sätt och han bara skakar på huvudet och klagar över att jag är ung och att hanns sätt iaf är bättre så blir jag tillslut less. Jag har inte tid att konstant stå och diskutera med honnom varför han ska göra som jag säger.

Glasgow kort.


Jaja detta kortet är sen dag 1 på touren från glasgow, haha jag ser helt galen ut. :P

Näe nu ska jag ta och dusha och sedan ska jag packa och kolla film. Ta hand om er alla där hemma, jag saknar er och tänker mycket på er. Puss och Kram // F
#1 - Alina

lika bra som alltid måste jag säga:) vart bor du? varför flyttade du?

#2 - Linn

en månad snart bejbi, då eru hemma om typ 6 ;D

#3 - Felicia

åhh, saknar dig syster ! :(