FridaSuzanne

Nottingham

God moaning. ^^

Hahaha Jag är iaf just nu i Nottingham, vilket e okej. Men jag måste erkänna att jag kind of fell in love whit Liverpool. Så  underbar stad, jag kommer defenitivt åka tillbaka nån gång. :)

Igår var jag ut och tog inte en men ett par öl med Shelly, vi hade såå såå kul. De e synd dock för folk här tror att hon bara e tyst och tråkig och jobbar men hon är nog en av dem roligaste människor jag någonsin träffat. Jag höll helt ärligt på att dö lite gran av skratt i går. Witch is a good thing. :)

Jag, Lucy och Orsi ska dessutom eventuell gå och se kaiser chifes i London den 21 oktober. ^^ jag längtar! Haha, och Jo som är en annan vän jag har här har pratatmed Citlale i går så vi (Jo och jag) ska ev rumma ihop. Och hon har lovat mig att hon tar jullen väldigt seriöst! Vilket är bra för då vet jag att jag får fira en riktig jul!

Frida

Jaja nu ska jag faktiskt gå och dusha, och sen ska jag på lunch med Jane, Stacy, Jo och kanske Lucy. ^^
Puss och kram saknar er alla där hemma! // F