FridaSuzanne

Sova lite gran!
Så min room mate som jag har just nu är extremt respekt lös och inte nog med att hon kom hem 04.20 denna morgon hon väckte mig sen 06.00 och 06.30 eftersom hon inte packat sin väska utan vart ute och vart full, eller vad hon nu hade för sig. Jaja, det är bara någon vecka till såvitt jag vet. Sen är det Joana O'Brien som jag ska rumma med. Wiiie, snacka starbuckskvällar då eller? :P

Jag har packat min väska och ska snart ner och äta frukost och sen bär det av till arenan för att ha 3 shower och loadeout! I morgon kommer jag att vakna i Manchester. :D

Annars är det mesta ganska lugnt, jag har träffat en halv charmig pöjk som jag ska se om jag finner något vidare intresse för. :P Haha, annars är det som vanligt på touren, Med andra ord både upp och ner.

Nu ska jag äta frukost, hej svej // F
#1 - Felicia

Hej storasyster :)

hur har du det?



high school musical var i stockholm den här helgen, jag såg yuka? heter hon så? haha :)



sen så vill Gertud att jag skulle hälsa från henne till dig!

saknar dig! see you soon i hope :)

#2 - Elina

Hej Frida!



Längesen du skrev något. Hoppas allt är bra med dig och att du fått en bättre roomie!



Din farbror sitter just nu i Los Angeles och har det bra, en annan fick stanna hemma och njuta av ... hm... regnet? mörkret? :)



Kram

Elina

#3 - Linda

Heeeejjj söt,

Give me some new updates!!! Vill ju veta vad som händer!! Hahah ja mitt liv börjar bli kaos igen! Hahah inget ovanligt här inte.

Men du jag saknar dig massor!! Lova att du kommer ner när du kommer hem! Love you! PUSS!!!!