FridaSuzanne

Bröllop
Igår var jag på ett alldeles underbart fint bröllop i seglora kyrka på skansen. Det var ingen mindre än min farbror Fredrik som gifte sig. :) Han och Elina var så fina ihop i går.  Inte nog med att han lärde mig vissla när jag var liten, nu får han mig att lipa också. Jävla typ! HAHA

Tack för att jag fick komma och tack till den goda maten och festen efteråt på  solliden. ^^ Och för er som missade så vill jag bara påminna om att jag och min lillasyster felicia faktiskt kom som stolta 3or i tipspromenaden före både pappa, annaclara och ulrika. :P Na na na na na naaaaa naaaaa! Hahaha

Jaja jag fick en sväng också tag i en hatt som jag var otroligt fashinerad av, och som jag matchade med ett par passande vita handskar och en alldeles lagom stor frack. ;) Haha

Frida


Detta var min kläning som jag valde att svassa runt i. ^^ HAHA

frida


// F